wtorek, 17 lipca 2012

urodziny , mtv , zdjęcia z twittera , big time tour special , koncert , nowości na blogu , big time merchandise ,

Hejj jak wiecie wczoraj były urodziny Jamesa i nawet mtv złożyło mu życzenia na twitterze : 




, oraz z tej okazji polscy Rusherzy przygotowali filmik z życzeniami dla Jamesa , jest tam wasze zdjęcie lub filmik ? Ja nie wysłałam bo byłam w Zakopanem , ale dla Carlosa wyślę ;P a wy ? Mam dla was odcinek specjalny Big Time Rush , a mianowicie Big Time Tour Special , zmontowany cały koncert BTR i nowy odcinek czyli Big Time Merchandise . A oto one :

Zmieniłam wygląd bloga , ale chyba znowu go zmienię ;/ oraz dodałam strony pod nagłówkiem ale nie które są jeszcze nie uzupełnione ;P ale jak będę miała czas to uzupełnię ;D 
I zdjęcia z Twittera : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz