sobota, 2 lipca 2011

hej :)

Cześć.! Z tej strony Marta i Karolina. Ja (Marta) Pierwsza zaczęłam lubić BTR. Ciągle gadałam Karolinie, że to takie fajne. Wystarczyło, że Kara obejrzała to tylko raz i już się stała większą ich fanką niż ja. Teraz dwie najlepsze kumpele i dwie największe fanki BTR postanowiły zrobić kolejny krok w byciu fankami : Założyć bloga o naszych idolach. Więc teraz będziemy pisać tu newsy, ciekawostki, i wiele wiele innych. Mamy też masę zdjęć, niestety do niektórych nasza chore 13letnie umysły wymyślają dziwaczne recenzje: Przecież to, że jesteśmy ich naj fankami nie znaczy, że nie możemy komentować wszystkich zdjęć jako codo, sweet i love. Pozdro Mari.
Ps. Oddaję głos Karolci: 

Marta już wszystko powiedziała wiec zostało mi tylko się przedstawić :) Jestem Karolina mam 13 lat tak jak Marta i jak już wiecie jestem wielką fanką btr ;) w jednej z następnych notek wytłumaczę wam o co chodzi z tymi dziwacznymi recenzjami xD , dodawajcie się do obserwatorów , komentujcie , odwiedzajcie codziennie i polecajcie bloga znajomym :) nie mam co dodać więc idę pisać kolejną notkę 
do zobaczenia pa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz