czwartek, 14 lipca 2011

big time break-up

hejka !! Znalazłam wczoraj big time rush - big time break-up !! <radocha> , ale po angielsku ;/ , ja większość zrozumiałam , ale nie wszyscy zrozumieją , więc poszukam z napisami , albo sama dodam napisy :) , a teraz wyślę wam linki do tego po angielsku .
ps. trochę słaba wersja jest  , ale można włączyć tez , troszkę lepsza , ale wtedy teledysku całego nie ma ;/ , a i  to nie jest całkowicie od początku ;/
big time rush - big time break-up part 1
big time rush - big time break-up part 2
big time rush - big time break-up part 3
(aby powiększyć poniższy obrazek kliknij na niego;) ) 

1 komentarz:

  1. Ja też oglądałam ten odcinek po angielsku jest bardzo romantyczny :) aż mi łezka poleciała :(
    nie mogę się doczekać jak będzie z napisami albo z dubbingiem :)

    OdpowiedzUsuń